Hyvää Joulua

Tänään kirjoittelin kaksin kappalein Hyvää Joulua kortteja. Toinen lähtee Saksaan ja toinen Ranskaan. Molemmat kortit menevät sellaisille vastaanottajille joista toiselle olen kirjoittanut kortin 86 päivää ja toiselle 74 päivää sitten, eikä kortti ole koskaan mennyt perille! Kun 60 päivää tulee täyteen, kortti siirtyy listalle ”Expired”. Tällä tavalla yritän varmistaa, että vaikka ensimmäiset eivät perille menneet, saisin ajan ylittäneet kuitenkin pois listaltani.

joulukortti_taiwan

2 thoughts on “Hyvää Joulua

  1. Kävin just laskemassa minun perillemenemättömät 🙂 tälle vuodelle. 15kpl.tta! Joistain näkee että on harrastus on lopetettu koska ei rekisteröintejä muutamaan kuukauteen ja osa ei varmasti ole mennyt perille koskaan! esim. Taiwan, Indonesia.. Muutaman ”varmistus kortin” olen minäkin lähettänyt.

  2. Voi hurja! Minulla on vain nuo kaksi koko siltä ajalta, kun olen mukana tässä touhussa ollut. Nyt kyllä näyttää uhkaavasti tulevan juuri viikon sisällä vielä kaksi lisää! 😦

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s